مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-04سياسي

ملت بابصیرت ایران تحت تاثیر فضاسازی های دشمن قرار نمی گیرند


ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای اعلام کرد: ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران تحت تاثیر فضا سازی های دشمن قرار نخواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم الله 13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم 13 آبان نماد استکبار ستیزی و تجلیگاه مقاومت مردم عزیز و جوانان و نوجوانان برومند کشورمان و یادآور سه واقعه مهم تاریخی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به علت اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون به دستور آمریکایی ها توسط رژیم پهلوی در 13 آبان 1343، حمله به تجمع و کشتار دانش آموزان توسط عوامل رژیم پهلوی در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان ماه 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که در تقویم پرفراز و نشیب ایران اسلامی به ثبت رسیده است.

در هر سه رویداد مهم، ملت قهرمان ایران به مقابله با استکبار و استبداد برخاسته و همانند سیلی خروشان ریشه های استبداد را در کشور از جای برکنده و نهال پر خیر و برکت جمهوری اسلامی ایران را غرس کردند که به یاری خداوند امروز به درخت تناوری تبدیل شده است.

دشمنی پیدا و پنهان آمریکای جنایتکار با ملت شریف ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی که از جنگ جهانی دوم آغاز شده بود، با پیروزی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت بابصیرت ایران تحت تاثیر فضاسازی های دشمن قرار نمی گیرند

ملت بابصیرت ایران تحت تاثیر فضاسازی های دشمن قرار نمی گیرند