مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-04سياسي

امیر پوردستان: دشمن قادر به حمله نظامی به کشور نیست


رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: ملت ایران اسلامی و نظام ما قوی و قدرتمند است و دشمنان قادر به حمله نظامی علیه کشور نیستند و به همین دلیل متوسل به حیله فتنه و آشوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ایران دیده می شود رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: نظام اسلامی ایران مورد تأیید خداوند است و دست غیبی الهی در هدایت این نظام دیده می شود و همه کسانی که می خواهند برای از بین بردن این نظام تلاش کنند، موفق نمی شوند.

وی ادامه داد: حکومت بسیاری از کشور ها با ورود آمریکا و یا اعتراضات محدود داخلی سرنگون می شود، اما امروز ایران اسلامی با وجود فتنه های مختلف و تحریم های اقتصادی به مسیر خود ادامه می دهد.

امیر پوردستان تصریح کرد: اوباما و ترامپ در این سال ها تحریم های فلج کننده ای علیه کشور و ملت ما اعمال کردند، اما امروز می بینیم ایران اسلامی بالنده و استوار در حال پیشرفت است.

فتنه های سیاسی، فرهنگی و جنگ هشت ساله و ترور های متعدد و تحریم های فلج کننده موجب نشد تا نظام جمهوری اسلامی از پا در آید.

برنامه ریزی های وسیعی در اغتشاشات اخیر صورت گرفت رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان کرد: برنامه ریزی های وسیعی در اغتشاشات اخیر صورت گرفت و دشمنان تمامی تجربیاتی که در این سال ها داشته استفاده کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر پوردستان: دشمن قادر به حمله نظامی به کشور نیست

امیر پوردستان: دشمن قادر به حمله نظامی به کشور نیست