مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-04بين الملل

بن غفیر؛ صهیونیستی که از اعراب بیزار است


ایتمار بن غفیر عضو تندرو کنست در قاموسش چیزی به نام فلسطین جای ندارد و تمام محبوبیت خود را در میان افراط گرایان یهودی بر پایه نفرت از اعراب به دست آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، الجزیره در گزارشی با عنوان ملت فلسطین در قاموسش جایی ندارد؛ بن غفیر از افراط گرایی با کرسی های کابینه اسراییل ، آورده است: در قاموس بن غفیر، ملت فلسطین جایی ندارد.

وی تمام محبوبیت خود در میان افراط گرایان یهودی را بر پایه نفرت از عرب ها و دعوت به اخراج فلسطینی ها از وطن شان به دست آورده است.

بن غفیر چند هفته پیش از انتخابات در محله الشیخ جراح در بیت المقدس شرقی و در میانه درگیری ها با فلسطینی ها در کنار سربازان اسراییلی با کُلتی در دست ظاهر شده و از آنها حمایت کرده بود.

این رسانه گزارش داد: وی همچنین با انتشار عکسی با دو فرزند خود که تفنگ بازی در دست داشتند، در توییتی نوشت: پس از اغتشاشات… اقدام به آموزش نحوه تعامل با تروریست ها به فرزندانم می کنم .

مقصود بن غفیر از اغتشاشات، رخدادهای اخیر در مسجد الاقصی و یورش شهرک نشین ها و سربازان اسراییلی به آن و بروز درگیری ها میان آنها و فلسطینی هاست.

الجزیره آورده است: پس از صدور نتایج اولیه، بن غفیر خطاب به طرفداران خود گفت: مردم می خواهند در خیابان با امنیت راه بروند و سربازان و پلیس اسراییل محدودیتی نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن غفیر؛ صهیونیستی که از اعراب بیزار است

بن غفیر؛ صهیونیستی که از اعراب بیزار است