مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-04سياسي

ثبت حماسه ای دیگر از مردم مازندران/ میثاق با «رفیق شهیدم»


دانش آموزان و دانشجویان مازندرانی برای مقابله با استکبار و ایادی آن با حضور پرشور در راهپیمایی ملی 13 آبان برگی دیگر از تاریخ پرافتخار میهن را رقم زدند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: خیابان های مازندران رنگ حضور گرفت و هر لحظه بر شمار مشتتاقان افزوده شد آنان آمده بودند تا از اصول و ارزش های نظام مقدس اسلامی دفاع کنند.

50 روز گذشته حال مردم از بسیاری از هنجارشکنی ها آشوبگران ناخوش است از این رو به میدان آمدند تا بساط فتنه و فتنه گران را در هیم بپیچند و فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل سردهند.

13 آبان هر ساله مقارن با هفته و روز مازندران است و مردم دیار علویان بیش از هزار سال پیش اقدام به تشکیل اولین حکومت علوی شیعی کرده بودند و دین مداری و دین باوری ریشه در فرهنگ و قلب مردمانش دارد.

مراسم 13 آبان امسال حال و هوایی دیگری دارد و دانش آموزان و دانشجویان در روز تعطیل خود را به صف های راهپیمایی کشاندند تا دوشادوش مردم فریاد استکبار ستیزی سردهند.

تجدید پیمان با همکلاسی های شهید محدثه دانش آموز دبستانی که پرچم خوشرنگ ایران را در دستانش دارد، می گوید: امروز آمدیم تا با همکلاسی های شهیدمان که طی روزهای گذشته براثر جنایت دشمنان به خاک و خون کشیده شدند، پیمان ببندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت حماسه ای دیگر از مردم مازندران/ میثاق با «رفیق شهیدم»

ثبت حماسه ای دیگر از مردم مازندران/ میثاق با «رفیق شهیدم»