مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-04سياسي

سیزدهم آبان ماه ادامه خط نورانی پیروزی انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و استاندار در پیام مشترکی سیزدهم آبان ماه را ادامه خط نورانی پیروزی انقلاب اسلامی و سپس تثبیت نظام اسلامی و تجلی روحیه استکبارستیزی ملت غیور ایران دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در متن پیام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: سیزدهم آبان ماه ادامه خط دشمنانش اضافه می شود.

بدون شک مردم عزتمند ایران که تا کنون با وحدت و همدلی مشکلات را پشت سر گذاشته اند از این چالش نیز سربلند بیرون خواهند آمد و داغ سازش و تسلیم را بر دل های تاریک ایادی شیطان خواهند گذارد.

این روزها، مسلمانان عالم بیش از پیش نیازمند وحدت کلمه و اعتصام به ریسمان الهی در برابر مستکبران هستند و می بایست با شناخت دسیسه های نظام سلطه یکی از اصلی ترین ابزار آنها یعنی تفرقه را بی اثر کرد.

اینجانبان ضمن گرامی داشت 13 آبان ماه روز ملی استکبارستیزی، از خداوند متعال دوام توفیقات ملت ایران بالاخص مردم نجیب سیستان و بلوچستان در وحدت و همدلی و ایستادگی در برابر مستکبرین و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه امر مهم و حیاتی جهاد تبیین را مسئلت می نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهم آبان ماه ادامه خط نورانی پیروزی انقلاب اسلامی است

سیزدهم آبان ماه ادامه خط نورانی پیروزی انقلاب اسلامی است