مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 23:102022-11-03سياسي

13 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است


شورای نگهبان به مناسبت 13 آبان، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، بیانیه ای صادر کرد.

- به مناسبتبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، 13 آبان، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شورای نگهبان بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه شورای نگهبان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم سیزده آبان ماه یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک از آن ها سند غرورآفرین روحیه استکبارستیزی ملت غیور ایران اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی به شمار می روند که نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است.

حضرت امام خمینی (ره) در سال 1343 در واکنش به تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون فریاد استکبارستیزی سر دادند و رژیم ستمگر پهلوی برای جلوگیری از افشاگری رهبر انقلابی مردم، ایشان را تبعید کرد.

در سال 1357 دانش آموزان انقلابی در تداوم راه رهبر الهی خود در مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستادگی کرده و با نثار خون خود، نهال نوپای انقلاب را آبیاری و زمینه به ثمر نشستن آن در بهمن ماه را فراهم کردند.

در اولین سال پس از پیروزی انقلاب نیز در چنین روزی بار دیگر شور انقلابی مردم مسلمان ایران غلیان نمود و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار، ضمن تأکید بر عزم ملت مسلمان ایران در استکبارستیزی، الگویی کامل را به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است

13 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است