مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 23:002022-11-03سياسي

آغاز عملیات اجرایی طرح مسکونی کریمان در زواره اردستان


فرماندار اردستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت طرح مسکونی کریمان زواره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ساخت مسکن کریمان در زواره شامگاه پنجشنبه با حضور احمدی طباء فرماندار شهرستان اردستان،مستولی زاده مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اصفهان،شفیقی مدیر حساب 100 امام (ره) و قوی بیان عضو انجمن خیرین مسکن ساز استان اصفهان، امام جمعه و بخشدار زواره و جمعی از مسئولان شهرستان اردستان آغاز شد.

سید محمد هادی احمدی طبا در مراسم کلنگ زنی ساخت مسکن کریمان،اظهار داشت: براساس امکان سنجی انجام شده در سال 1399 به منظور شناسایی متقاضیان فاقد مسکن در شهر زواره، پروژه مسکونی کریمان در مرحله دوم به تعداد 180 واحد و همچنین 12 واحد ویژه متقاضیان دارای دو معلول در شهر زواره در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری نماینده محترم و مساعدت اداره راه و شهرسازی زمین این طرح در سال 1400 تامین شد و بعد از تامین زمین انجمن خیرین، نسبت به پیگیری اقدامات اولیه شامل تهیه نقشه توپوگرافی و پروفیل کردن معابر، تهیه نقشه های معماری جهت ارائه به شهرداری و غیره اقدام کرد.

فرماندار اردستان بیان کرد: برای این طرح با 192 واحد مسکونی و زیربنای 25 هزار مترمربع، اعتباری بالغ بر 1750 میلیارد ریال از محل آورده متقاضیان، تسهیلات قرض الحسنه و بلاعوض بنیاد مسکن، تسهیلات قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی طرح مسکونی کریمان در زواره اردستان

آغاز عملیات اجرایی طرح مسکونی کریمان در زواره اردستان