مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 21:102022-11-03سياسي

13 آبان یادآور وقایعی بزرگ در تاریخ کشور است


13 آبان یادآور وقایعی بزرگ در تاریخ ایران است و باید همواره این روز گرامی داشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل فعله گری پنج شنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در روز 13 آبان همه گرد هم می آییم و با حضور فعال خود یک مشت محکمی بر دهان همه یاوه گویان و همه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می زنیم.

وی افزود: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه پس از اعتراض به قانون کاپیتولاسیون آمریکایی ها، کشتار دانش آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی استکبار جهانی در روز 13 آبان همگی یادآور وقایعی بزرگ در تاریخ کشور است و باید گرامی داشته شود.

فرماندار قروه تصریح کرد: ما با غرب و در رأس آن آمریکا در یک جنگ قرار داریم.

فعله گری افزود: ما در جنگ اقتصادی، سیاسی، نظامی، قضایی، تبلیغاتی و رسانه ای هستیم و دشمنان قسم خورده انقلاب چشم دیدن پیشرفت های ایران را در حوزه های مختلف ندارند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام هر روز به فکر توطئه های جدیدتر برای نظام جمهوری اسلامی ایران جهت جلوگیری از پیشرفت های مادی و معنوی در این مملکت هستند و بصیرت تنها راه مقابله با این توطئه هاست.

فعله گری خاطرنشان کرد: از اقشار مختلف مردم دعوت می کنیم که در راهپیمایی 13 آبان حضوری دشمن شکن داشته باشند و بصیرت انقلابی خود را به جهانیان نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان یادآور وقایعی بزرگ در تاریخ کشور است

13 آبان یادآور وقایعی بزرگ در تاریخ کشور است