مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 18:402022-11-03اقتصادي

بهره مندی مردم سنندج از آب شرب گوارا تا چند روز آینده


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: با بهره برداری از پروژه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج، مردم این شهر تا چند روز آینده از آب شرب گوارا بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آرش آریانژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: تمام طرح های آبی کردستان که نیاز به تزریق ویژه اعتبار داشتند در دولت سیزدهم دیده شد.

وی گفت: با حضور وزیر کشور تصمیمات خوبی در راستای تخصیص اعتبار به پروژه های آبی کردستان با اولویت تامین آب شرب صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در کمتر از یک سال 5 بار وزیر نیرو و معاونین وی از طرح های توسعه آب استان بازدید کرده اند که این نشان از اهمیت استان کردستان به لحاظ حوضه آبخیز است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان افزود: تمام طرح های پدافند غیرعامل در حوزه آب شرب در استان کردستان به بهره برداری رسیده است.

وی به شرایط آب شرب بانه و مشکلات آن در سال گذشته گریزی زد و گفت: بعد از همتی که در استان شکل گرفت و اعتبارات جهشی که به موقع و نقدا به استان اختصاص یافت، در کمتر از بازه زمانی تعیین شده، آبرسانی انجام شد.

آریانژاد تصریح کرد: پکیج آبرسانی به بانه در سال آینده کامل می شود و در حال حاضر هیچ دغدغه ای در زمینه آب شرب بانه نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی مردم سنندج از آب شرب گوارا تا چند روز آینده

بهره مندی مردم سنندج از آب شرب گوارا تا چند روز آینده