مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-03سياسي

انتشار فراخوان پژوهشی شناسایی توانمندی های داخلی در حوزه درمان ناباروری


صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری و مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برنامه ای تحت عنوان شناسایی توانمندی های داخلی در حوزه درمان ناباروری را اجرایی می کند.

- انتشار فراخوان پژوهشی "شناسایی توانمندی های داخلی در حوزه درمان ناباروری" صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری و مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برنامه ای تحت عنوان شناسایی توانمندی های داخلی در حوزه درمان ناباروری را اجرایی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه در حوزه های دارو و فرآورده های مرتبط با درمان ناباروری، تجهیزات مصرفی و کالاهای تولیدی مرتبط با شاخه زایمان و ناباروری، افزایش کیفیت محصولات و خدمات مرتبط با ناباروری و همچنین فناوری ها و روش های نوین درمان ناباروری اجرایی خواهد شد.

فناوران و شرکت هایی که در هر یک از حوزه های بالا دارای دانش فنی یا محصول باشند، می توانند در این فراخوان شرکت کرده و پس از طی شدن مراحل ارزیابی و ممیزی از سبد حمایت های تعریف شده در زیست بوم نوآوری و فناوری شامل خدمات توانمندسازی، شتاب دهی و سرمایه بذری، سرمایه گذاری، اعتبار مالیاتی، تسهیلات نرخ ترجیحی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان پژوهشی شناسایی توانمندی های داخلی در حوزه درمان ناباروری

انتشار فراخوان پژوهشی شناسایی توانمندی های داخلی در حوزه درمان ناباروری