مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-03سياسي

قاطبه ملت ایران در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی در میدان هستند


جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید کرد:قاطبه ملت ایران در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی همچنان فداکارانه در میدان هستند و راه پر افتخار انقلاب اسلامی را تنها راه سعادت و عزت ملت ایران می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیانیه به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی صادر کرد که متن کامل آن به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، نماد صف آرایی و ایستادگی ملت حق مدار ایران در مقابل جبهه ی ظلم و استکبار، آمریکای جنایتکار است.

13 آبان و پیام های عمیق و بنیادین آن از عدم کرنش درمقابل قانون ننگین کاپیتولاسیون تا خروش علیه هرگونه فتنه انگیزی جاسوسان؛ در تمام روز های زندگی ملت ایران متبلور است و ملت ما راه مبارزه با نظام سلطه را رها نخواهد کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان (قدس سره) و شهدای دانش آموز و دعوت مردم فهیم میهن اسلامی به پاسداشت یوم الله 13 آبان، مبارزه با استکبار جهانی را راه تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و طلوع خورشید حق و عدل حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می داند و اعلام می دارد: 1- آنچه در روز های اخیر از اغتشاشات، هتک حرمت مقدسات و کشتار مردم بیگناه توسط مزدوران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاطبه ملت ایران در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی در میدان هستند

قاطبه ملت ایران در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی در میدان هستند