مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-03اجتماعي

خوانسار و فریدون شهر رکورددار بارش پاییزی در اصفهان/ هوا باز هم سردتر می شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین میزان باران پاییزی در خوانسار با 46 و بعد از آن فریدون شهر با 40 میلی متر ثبت شده است.

- آسیه آقایی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه ناپایدار بارشی تا اواخر وقت امروز بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق به صورت نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و بارش باران و احتمال رعد و برق، مه آلودگی و در ارتفاعات بارش برف، به ویژه در جنوب استان پیش بینی می شود.

آقایی با بیان اینکه از فردا به تدریج جوی نسبتاً پایدار بر روی استان حاکم خواهد شد، گفت: دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 3 تا 5 درجه کاهش خواهد داشت.

   کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 13 و کمینه فردا صبح 5 درجه سانتی گراد و بویین میاندشت با منفی 5 و خور و بیابانک با 21 درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به میزان بارش باران در 24 ساعت گذشته در سطح استان عنوان کرد: بیشترین میزان باران پاییزی در خوانسار با 46 میلی متر و بعد از آن فریدونشهر با 40، داران 30.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوانسار و فریدون شهر رکورددار بارش پاییزی در اصفهان/ هوا باز هم سردتر می شود

خوانسار و فریدون شهر رکورددار بارش پاییزی در اصفهان/ هوا باز هم سردتر می شود