مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-03سياسي

جمهوری اسلامی حاصل قرن ها مبارزه است


مشاور وزیر فرهنگ در امور ایثارگران گفت: 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یکی از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی در کشور جمهوری اسلامی ایران است که حاصل قرن ها مبارزه است.

- محمدرضا سوقندی در دیدار صمیمی با خانواده ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) و همچنین گرامی داشت روز 13 آبان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره دلاورمردی و شجاعت رزمندگان لرستانی که می فرمایند رزم لرها قبل از آن که شنیدنی باشد دیدنی است، افزود: لرستان در تمام ادوار حامی انقلاب و نظام مقدس بوده اند.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در دوران مقدس براساس اعتقادات و برای دفاع از دین و اسلام به جبهه های حق علیه باطل رفتند و به دنبال سهمیه، امتیاز و مادیات نبودند و شاید برای جامعه امروزی درک آن سخت باشد، عنوان کرد: بر اساس تحقیقات 300 ساله فلاسفه در غرب و اروپا به این نتیجه رسیدند که با اسم دین نمی شود حکومت کرد ولی با ظهور انقلاب اسلامی همه این تحقیقات نفی و اثبات شد که در قالب دین اسلام می توان بهترین حکومت کرد.

مشاور وزیر فرهنگ در امور ایثارگران گفت: در تاریخ نداریم قوم لر به دین و تشیع حمله کرده باشد و بلکه برعکس همیشه مدافع آن بوده است و برای اثبات آن 6544 شهید و 4 شهید امنیت در شرایط فعلی جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی حاصل قرن ها مبارزه است

جمهوری اسلامی حاصل قرن ها مبارزه است