مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-03سياسي

پروژه های راه همچنان در صدر اولویت های سیستان و بلوچستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ظرفیت های استان آب و راه یکی از اولویت های مهم استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، منصور بیجار در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه های راهسازی استان اظهار داشت: اجرای پروژه های راه اهمیت فراوانی دارد چرا که یکی از موضوعات مهم استان در سند آمایش نیز همین موضوع راه است.

وی افزود: اگر مسئله خشکسالی و مشکلات ناشی از کمبود آب نبود قطعا الویت اول استان سیستان و بلوچستان راه و حمل نقل قلمداد می شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در یک سال گذشته از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری پروژه های راه پیشرفت محدویت ها تحرک خوبی در پروژه های عمرانی اجرا کنیم.

عطاء اله اکبری نیز در این نشست اظهار داشت: تمام پروژه های راهسازی شمال استان  با وجود اینکه این اداره کل هنوز تخصیص اعتباری پیوست قانون 1401 را از ابتدای سالجاری دریافت نکرده فعال و در حال کار هستند.

وی بر برنامه ریزی هدفمند به منظور بهره برداری از  70 کیلومتر بزرگراه تا پایان سالجاری در محدوده فعالیت اداره کل راه و شهرسازی شمال استان تاکید کرد و افزود: نخواهیم گذاشت بستری که برای تکمیل کریدور شمال - جنوب و شرق به غرب خیز برداشته شده است از دست برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های راه همچنان در صدر اولویت های سیستان و بلوچستان

پروژه های راه همچنان در صدر اولویت های سیستان و بلوچستان