مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-03فرهنگي

فراخوان حضور ناشران در نمایشگاه کتاب بولونیا منتشر شد+فرم ثبت نام


خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرد: ثبت نام برای حضور در غرفه ایران ویژه شصتمین نمایشگاه بین المللی کتاب بولونیا ‭‭‭‭‭‭2023‬‬‬‬‬‬ تا بیستم و یکم آبان ماه سال جاری در سامانه ketab.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شصتمین نمایشگاه بین المللی کتاب بولونیا (پانزدهم تا هجدهم اسفندماه 1401) برگزار می شود و خانه کتاب و ادبیات ایران با هدف گسترش و توسعه نشر ایران در عرصه بین الملل با برپایی غرفه ایران در این رویداد فرهنگی شرکت می کند.

خانه کتاب و ادبیات ایران از تمام ناشران فعال، تشکل های صنفی نشر، مؤسسات فرهنگی، آژانس های ادبی سراسر کشور و تصویرگران کتاب با قابلیت عرضه در بازارهای جهانی نشر و امکان فروش حق نشر (رایت) به ناشران سایر کشورها داشته باشند.

همچنین تألیفی بودن کتاب های پیشنهادی، کتاب های منتشره به زبان های خارجی، کتاب های دوزبانه به یکی از زبان های دیگر نظیر انگلیسی و ایتالیایی و نیز کتاب های برگزیده در یکی از جوایز یا جشنواره های ملّی و بین المللی ارجحیت دارند.

کتاب های پیشنهادی باید جدیدالانتشار و تناسب موضوعی داشته باشند؛ اولویت با کتاب هایی است که آخرین ویرایش و یا تجدید چاپ آن در چهار سال اخیر باشد.

کتاب های ارسالی در بخش کودک و نوجوان و تا حد امکان تصویری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان حضور ناشران در نمایشگاه کتاب بولونیا منتشر شد+فرم ثبت نام

فراخوان حضور ناشران در نمایشگاه کتاب بولونیا منتشر شد+فرم ثبت نام