مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-03سياسي

میرسلیم: برخی با اصل ولایت فقیه مخالفت می کنند


مصطفی میرسلیم نماینده مجلس با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به مناسبت 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: بینش حکومت آمریکا نسبت به ایران و به ویژه انقلاب اسلامی و ترفندهایی که علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته است امروز برای کسانی که اشراف به وقایع تاریخی دارند کاملا روشن است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امریکایی ها قبل از انقلاب به ایران به عنوان گماشته خود و ژاندارم منطقه می نگریستند، افزود: آمریکا با تخریب و تحقیر انقلابیون و برنامه ریزی حذف آنها با تحولاتی که منجر به اوج گرفتن انقلاب اسلامی شد برخورد کرد.

وی با اشاره به واکنش آمریکایی ها نسبت به پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انتخاب راه حل نفوذ برای ایجاد انحراف در اساس انقلاب اسلامی راهکار آمریکایی ها پس از پیروزی انقلاب بوده است.

میرسلیم با یادآوری رفتار آمریکا بعد از پیروزی انقلاب با جمهوری اسلامی، گفت: رفتار آن ها و تحت تاثیر قراردادن مسئولان دولت موقت برای کند کردن مسیر انقلاب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرسلیم: برخی با اصل ولایت فقیه مخالفت می کنند

میرسلیم: برخی با اصل ولایت فقیه مخالفت می کنند