مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-03سياسي

نمک پاشی در معابر مدیریت شود


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: در فصل زمستان اقدام به نمک پاشی در معابر باید مدیریت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر نظری صبح امروز در کمیسیون خدمات شهری شورا با موضوع اقدامات شهرداری در خصوص آمادگی در برابر فصل سرما و بارندگی ها و تشکیل ستاد برفروبی، اظهار کرد: با توجه به وضعیت جوی باید تمهیداتی به منظور فرارسیدن فصل سرما اندیشیده شود که یکی از آنها موضوع برفروبی است.

وی به اقدامات هر ساله شهرداری در بحث برفروبی اشاره کرد و گفت: تغییرات آب و هوایی و فعل و انفعالات انسان ها در تغییر شرایط جوی تأثیرگذار بوده که همدان نیز از این موضوع مستثنی نبوده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بیان کرد: در صورت تداوم این وضعیت و عدم بارندگی کشاورزی و سایر مشاغل نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداری به منظور آمادگی برای فرارسیدن فصل سرما و بارندگی ها باید دو نکته را مد نظر داشته باشد، افزود: قبل از هر چیز باید تدابیری برای جلوگیری از بروز چالش ها اندیشیده شود.

نظری خواستار به روزرسانی و رفع مشکلات مربوط به ابزار و امکانات لازم در این خصوص شد و تصریح کرد: تهیه نمک نیز از نکات دیگری است که باید موارد زیست محیطی نیز در این مورد در نظر گرفته شده و بر حسب ضرورت از نمک پاشی در سطح مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمک پاشی در معابر مدیریت شود

نمک پاشی در معابر مدیریت شود