مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-03سياسي

دره فرحزاد به مکان تفریحی تبدیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی با حضور در منطقه 2 افزود: با توجه به مراجعه فراوان شهروندان جهت زیارت در گلزار شهدای پارک پرواز در منطقه دو پایتخت، - نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از پروژه های فرهنگی، در منطقه 2 شهرداری تهران حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی با حضور در منطقه 2 افزود: با توجه به مراجعه فراوان شهروندان جهت زیارت در گلزار شهدای پارک پرواز در منطقه دو پایتخت، شهرداری منطقه تصمیم بر ساخت یک حسینیه در نزدیکی این مکان مقدس گرفته است؛ به همین منظور امروز کلنگ زنی اولیه صورت گرفت تا شهروندان بتوانند در حسینیه ای نزدیک این مکان مقدس حضور یابند.

وی با اشاره به بازدیدش از دره فرحزاد اظهار کرد: متاسفانه در دره فرحزاد آسیب های اجتماعی شکل گرفته بود و معتادان متجاهر در این دره حضور پیدا یافته و تبدیل به یکی از قطب های آسیب اجتماعی در شهر تهران شده بود که متاسفانه مورد بی توجهی نیز قرار گرفته بود.

با همت شهرداری تهران در دوره ششم مدیریت شهری و همکاری سایر دستگاه های مربوطه، پاکسازی صورت گرفت و بدین ترتیب شهرداری منطقه دو تهران در دره فرحزاد فعالیت های مثبت زیادی انجام داد که این فعالیت های مثبت ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دره فرحزاد به مکان تفریحی تبدیل می شود

دره فرحزاد به مکان تفریحی تبدیل می شود