مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 23:352022-11-02سياسي

حجت الاسلام پناهیان: شهید معصومی، الگوی تمدنی جامعه اسلامی بود


حجت الاسلام پناهیان در مراسم هفتمین روز شهادت شهید سیدفریدالدین معصومی گفت: شهید معصومی الگوی تمدنی جامعه ما بود و ترور او، ترور الگوی تمدنی جامعه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم هفتمین روز شهادت جوان نخبه و جهادگر شهید سیدفریدالدین معصومی عصر امروز (چهارشنبه 11 آبان ماه) در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.

در این مراسم که در سخنانی با تجلیل از مقام شامخ شهید معصومی به عنوان یک جوان نخبه و جهادگر اظهار داشت: در جامعه اسلامی نباید انرژی دانشمندانی مثل شهید معصومی صرف مبارزه با بروکراسی منحط اداری شود و یکی از دلایل نارضایتی مردم، همین موانعی است که بر سر راه نخبگانی مثل شهید معصومی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: شخصیتی مثل دکتر معصومی و روح بزرگی مانند او که در سرزمین کفر و برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، رنج محرومیت های علمی را تحمل کرده، نباید در داخل کشور اسلامی با رنج و مانعی مواجه شود.

حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: جامعه ای که در آن، احزاب دوقطبی ساز جامعه را اداره می کنند، دانشمندان آن کشور رنجور می شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: شهید معصومی الگوی تمدنی جامعه ما بود و ترور او، ترور یک شخص نیست؛ بلکه ترور الگوی تمدنی جامعه اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام پناهیان: شهید معصومی، الگوی تمدنی جامعه اسلامی بود

حجت الاسلام پناهیان: شهید معصومی، الگوی تمدنی جامعه اسلامی بود