مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 22:352022-11-02حوادث

پسر رودسری با داس خون به پا کرد


19»/ کشف جسد مثله شده زن جوان در گاری زباله!/ پسر رودسری با داس خون به پا کرد/ 2 برادر در آتش سوخت قاچاق سوختند/ سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی/ مادرکشی هولناک و قتل عام خانوادگی در شمال کشور/ سارقی که رتبه سوم کنکور بود/ خودرو .

- مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه یازدهم آبان ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  آخرین آمار مبتلایان کووید-19 مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 7 میلیون و 557 هزار و 920 تن رسید.

بیشتر بخوانید کشف جسد مثله شده زن جوان در گاری زباله! جسد یک زن جوان که به طرز وحشتناکی قطعه قطعه شده و عامل یا عاملان جنایت، پوست او را نیز کنده بودند، در یک گاری زباله شهری کشف شد.

بیشتر بخوانید پسر رودسری با داس خون به پا کرد پسر جوان رودسری که در اقدامی هولناک با داس به اعضای خانواده اش و دو مرد غریبه حمله کرده و باعث قتل مادرش و مردی رهگذر شده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

بیشتر بخوانید 2 برادر در آتش سوخت قاچاق سوختند تصادف سواری سمند حامل سوخت قاچاق با کامیون شهرداری و برخورد یک کشنده دیگر با سمند در محور زرند -کرمان دو برادر را به کام مرگ کشاند.

بیشتر بخوانید سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی مرد زندانی که با پابند الکترونیکی از زندان خارج شده بود با همدستی یک مجرم دیگر از محله اکباتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر رودسری با داس خون به پا کرد

پسر رودسری با داس خون به پا کرد