مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 19:202022-11-02بين الملل

سفیر ایران: ادعای احتمال عملیات نظامی تهران در منطقه را کاملاً تکذیب می کنیم


سفیر کشورمان ادعای اخیر آمریکا مبنی بر احتمال عملیات نظامی ایران در منطقه را کاملاً تکذیب کرد و گفت: اتهام، بدون ارائه دلیل روشن، از رویه آمریکایی ها است.

- سفیر کشورمان ادعای اخیر آمریکا مبنی بر احتمال عملیات نظامی ایران در منطقه را کاملاً تکذیب کرد و گفت: اتهام، بدون ارائه دلیل روشن، از رویه آمریکایی ها است.

جمهوری اسلامی ایران همواره بر امنیت و ثبات منطقه و تقویت روابط با کشورهای همسایه تأکید دارد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت به مناسبت شهادت تعدادی از هم وطنان عزیزمان در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ در شیراز دفتر یادبودی در مقر سفارت گشایش کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم تعدادی از شخصیت های کویتی، روحانیون، سفرای خارجی، اعضای انجمن دوستی کویت و ایران، جمعی از خانواده های شهدای مسجد امام صادق (ع) کویت و اتباع ایرانی مقیم کویت حضور داشتند.

  در این مراسم محمد ایرانی سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت: اندیشه تروریسم نه تنها انسان بلکه ثبات و امنیت کشورها را نیز هدف قرار داده است.

تروریسم نه دین دارد، نه تابعیت دارد و نه مرز می شناسد، تمام کشورهای جهان از عملیات تخریبی این آفت و بلا آسیب دیده اند، از جمله ایران و کویت؛ چرا که عملیات تروریستی شاهچراغ در شیراز مشابه حادثه تروریستی مسجد امام صادق(ع) در کویت بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران: ادعای احتمال عملیات نظامی تهران در منطقه را کاملاً تکذیب می کنیم

سفیر ایران: ادعای احتمال عملیات نظامی تهران در منطقه را کاملاً تکذیب می کنیم