مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-02دانش

لزوم توسعه، کیفی سازی و ماموریت گرایی دانشگاه پیام نور در عرصه مجازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عموعابدینی در نشست با اعضای هیات رییسه ومدیران حوزه آموزشی دانشگاه پیام نور به اعتقاد راسخ وزارت علوم برای توسعه، - معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشگاه پیام نور، دانشگاهی محلی – جهانی است و ماموریت دارد در نقاط کم برخوردار و همچنین در عرصه های بین المللی، رسالت و ماموریت عدالت آموزشی خود را برقرار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عموعابدینی در نشست با اعضای هیات رییسه ومدیران حوزه آموزشی دانشگاه پیام نور به اعتقاد راسخ وزارت علوم برای توسعه، کیفی سازی و ماموریت گرایی حوزه مربوط به فرایند مجازی در کشور اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت و تجربه بسیار ارزشمند وسالیان سال ثمره مفید برای نظام جمهوری اسلامی است که می تواند از این ظرفیت به نحو شایسته برای دستیابی به اهداف استفاده کند.

وی با عنوان اینکه وزارت علوم آمادگی دارد رشته ها را بر مبنای نیازمحوری در این دانشگاه راه اندازی کند، افزود: ظرفیت ها باید در سطح استان ها توسعه وتعمق پیدا کند و دانشگاه مشخص کند که در هر استان چه رشته هایی به ارتقای آن استان و اشتغال جوانان کمک خواهد کرد.

عموعابدینی مهم ترین فاکتور های مورد توجه وزارت علوم برای راه اندازی رشته را در وهله اول کیفیت و در وهله دوم تضمین اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه، کیفی سازی و ماموریت گرایی دانشگاه پیام نور در عرصه مجازی

لزوم توسعه، کیفی سازی و ماموریت گرایی دانشگاه پیام نور در عرصه مجازی