مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-02دانش

آمادگی وزارت علوم برای ایجاد رشته های تحصیلی بر مبنای نیازمحوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قاسم عموعابدینی در نشستی با اعضای هیئت رییسه و مدیران حوزه آموزشی دانشگاه پیام نور به اعتقاد راسخ وزارت علوم برای توسعه، - معاون آموزشی وزارت علوم گفت: ظرفیت ها باید در سطح استان ها توسعه و تعمق پیدا کند و دانشگاه مشخص کند که در هر استان چه رشته هایی به ارتقاء آن استان و اشتغال جوانان کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قاسم عموعابدینی در نشستی با اعضای هیئت رییسه و مدیران حوزه آموزشی دانشگاه پیام نور به اعتقاد راسخ وزارت علوم برای توسعه، کیفی سازی و ماموریت گرایی حوزه مربوط به فرایند مجازی در کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت و تجربه بسیار ارزشمند وسالیان سال ثمره مفید برای نظام جمهوری اسلامی است که می تواند از این ظرفیت به نحو شایسته برای دستیابی به اهداف استفاده کند.

عموعابدینی مهم ترین فاکتور های مورد توجه وزارت علوم برای راه اندازی رشته را در وهله اول کیفیت و در وهله دوم تضمین اشتغال فارغ التحصیلان دانست.

معاون آموزشی وزیر علوم با تاکید بر اینکه دانشگاه باید حکمت بنیان و دانایی محور باشد، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور می تواند با تولید دونوع محتوای مورد نیاز جامعه؛ یک دسته از علاقه مندان را به سمت فراگیری دانش تا مقطع ی و انجام تحقیقات گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت علوم برای ایجاد رشته های تحصیلی بر مبنای نیازمحوری

آمادگی وزارت علوم برای ایجاد رشته های تحصیلی بر مبنای نیازمحوری