مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-02سياسي

جزییات بیانیه کانون مدارس اسلامی/ ضرورت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش


کانون مدارس اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: با افزایش بصیرت و آگاهی در مقابله و مواجه با توطئه ها و دروغ ورزی های رسانه ای و تبلیغی دشمن، همچون گذشته زمینه را برای اعتلای ایران اسلامی فراهم خواهیم آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،کانون مدارس اسلامی در بیانیه ای به مناسبت سیزدهم آبان ماه 1401 اعلام کرد: سال ها قبل، رهبر فرزانه انقلاب با تأکید بر مقوله تهاجم و شبیخون فرهنگی، توجه آگاهان عرضه علمی و فرهنگی و فعلان رسانه ای را جهت صیانت از نسل ایران اسلامی و برخورداری ایشان از فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی به این موضوع مهم، معطوف داشتند.

این روزها که دشمن سعی دارد تا با جریانات متعدد رسانه ای، از ظرفیت جوانان و نوجوانان در مقابله با امروز، با سطح انتظارات دشمن فاصله بسیار زیادی دارد و به لطف الهی و توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با مجاهدت مردم ایران اسلامی، در سایه سار شریعت پیامبر نور و رحمت و هدایت های آگاهانه و به هنگام علما و اندیشمندان کشور، این صنوبران بلند و پایدار، از تششع خورشید و نور معرفت بهره مندند.

اما بر دلسوزان و فعالان عرصه های علمی و فرهنگی کشور هویداست که مقابله با تهاجم فرهنگی، همچنان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بیانیه کانون مدارس اسلامی/ ضرورت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

جزییات بیانیه کانون مدارس اسلامی/ ضرورت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش