مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-02سياسي

7 دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان جنوبی وارد مدار شد


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در راستای تامین آب پایدار و جلوگیری از قطعی آب تعداد 7 دستگاه دیزل ژنراتور وارد مدار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین امامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تامین آب پایدار استان تعداد 7 دستگاه دیزل ژنراتور وارد مدار شد.

وی افزود: اقدامات پدافند غیر عامل نیاز به جنگ افزار نداشته و بازدارندگی را ایجاد می کند تا در مواقع بحران خدمات آب و فاضلاب پایدار باشد که در این خصوص نقاط ضعف شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به تدوین و اجرای سند جامع تامین آب در شرایط اضطرای تصریح کرد: مطالعات پدافند غیرعامل در 5 شهر استان انجام شده و در بقیه شهر ها نیز در حال انجام است.

امامی با اشاره به گستردگی شبکه های آب و فاضلاب خراسان جنوبی یادآور شد: یکی از موضوعات پدافند عامل در این حوزه نشت گاز کلر است که باید آمادگی لازم برای مهار خطرات ناشی از نشت را داشته باشیم.

وی در ارتباط با بحث پدافند انرژی و قطعی برق در کشور و خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امسال 2 مگاوات در قالب 7 دیزل ژنراتور برای استفاده در شهرستان های خوسف، بیرجند، سربیشه، زیرکوه، قاین و طبس تهیه شده تا در مواقع قطع برق بتوان از آن برای تامین آب پایدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان جنوبی وارد مدار شد

7 دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان جنوبی وارد مدار شد