مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-02سياسي

دستگاه های متولی برنامه راهبردی در حوزه جمعیت و تعالی خانواده ارائه دهند


تمامی دستگاه هایی که در موضوع جمعیت وظیفه ای دارند باید برنامه شش ماهه خود را در راستای انجام اقدامات تربیتی، ارشادی و عملیاتی اعلام کنند و تمامی تلاش خود را برای ترغیب افراد به افزایش جمعیت انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، علی جمشیدیان، فرماندار شهرستان دهاقان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی این شهرستان با تبریک فرارسیدن 13 آبان ماه اظهار کرد: امسال در این روز، مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 13 آبان ماه نمایش اقتدار خواهند داشت و بار دیگر مشت محکمی بر دهان شهرستان دهاقان بیان کرد:  عملکرد این اداره با وجود مشکلات و محدودیت در نیروی انسانی، بسیار خوب و قابل تحسین است به نحوی که در مدتی که بنده در خدمت مردم شهرستان بوده ام هیچ گونه نارضایتی و شکایتی از این اداره نداشته ایم.

  وی با اشاره به تأکید رییس جمهور بر موضوع جوانی جمعیت گفت: تمامی دستگاه هایی که در موضوع جمعیت وظیفه ای دارند باید برنامه شش ماهه خود را در راستای انجام اقدامات تربیتی، ارشادی و عملیاتی اعلام کنند و تمامی تلاش خود را برای ترغیب افراد به افزایش جمعیت  انجام دهند.

  جمشیدیان خطاب به مدیرکل ثبت احوال استان عنوان کرد: ضرورت دارد نگاه ویژه ای به اداره ثبت احوال شهرستان داشته باشید و موضوع رفع مشکل نیروی انسانی این ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های متولی برنامه راهبردی در حوزه جمعیت و تعالی خانواده ارائه دهند

دستگاه های متولی برنامه راهبردی در حوزه جمعیت و تعالی خانواده ارائه دهند