مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-02سياسي

قوه قضاییه با متعرضین به جان و مال مردم برخورد قاطع خواهد کرد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مقوله اعتراض و اغتشاش کاملاً متفاوت هستند و دستگاه قضایی در برخورد با معترض و آشوب گر نگاه متفاوت دارد و این دو موضوع را تفکیک می کند و برخورد قاطع و محکمی را با آشوبگر و معترضین به جان و مال مردم و جامعه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان در جلسه بصیرتی روشنگری و پرسش و پاسخ درباره وقایع اخیر که با حضور آن را به اغتشاشات ربط داده تا احساسات جوانان را تحریک کند.

مقام ارشد قضایی ادامه داد: مقوله اعتراض و اغتشاش کاملاً متفاوت هستند و دستگاه قضایی در برخورد با معترض و آشوب گر نگاه متفاوت دارد و این دو موضوع را تفکیک می کند و برخورد قاطع و محکمی را با آشوبگر و معترضین به جان و مال مردم و جامعه خواهد داشت.

عتباتی از اساتید دانشگاه خواست  بعنوان قشر آگاه و فرهیخته جامعه مجموعه حاکمیتی را کمک کنند چرا که صحبتهای آنها تاثیر گذار است می توانند مسائل و موضوعات را بنحو شایسته تبیین نمایند.

در ادامه این جلسه نیز اساتید حاضر به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

این نشست صمیمی با بیان نقطه نظرات و دیدگاه های برخی از اساتید حاضر و ارائه پاسخ از طرف رییس کل دادگستری استان و مدیر کل اطلاعات استان آذربایجان غربی ادامه پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه با متعرضین به جان و مال مردم برخورد قاطع خواهد کرد

قوه قضاییه با متعرضین به جان و مال مردم برخورد قاطع خواهد کرد