مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-02اقتصادي

بسته حمایت از بورس برای رونق سرمایه گذاری اجرا شد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد بسته 10 بندی حمایت از بازار سرمایه اظهار داشت: این اقدام در رونق سرمایه گذاری و پشتیبانی از طرح های زیر بنایی موثر است .

- فرهاد طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد بسته 10 بندی حمایت فوری از بازار سرمایه و بیمه شدن سبد سهام سهامداران گفت: ساز و کار خوبی در این زمینه دیده شده است که می تواند با بیمه شدن سهامداران اعتماد مردم سرمایه گذار و مشتریان بازار سرمایه را جلب کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: این اقدام در رونق سرمایه گذاری و پشتیبانی از طرح های زیر بنایی موثر است و می تواند با جمع آوری سرمایه های سرگردان، از وقوع تورم کاذب در بازار جلوگیری کند.

نماینده مردم استهبان بیان داشت: با یک برنامه منسجم در حمایت از بازار سرمایه، می توان با جمع آوری سرمایه های خرد مردم، تولید و صنعت در کشور را رونق دهیم.

وی با اشاره به این بسته حمایتی گفت: بیمه کردن سهام حاضر در پورتفوی اشخاص حقیقی تا سقف 100 میلیون تومان برای هر نفر از طریق انتشار عمومی اوراق تبعی و خرید توسط سرمایه گذاران از دیگر موارد مهم این اقدام است که می تواند به بازار سرمایه کمک کند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته حمایت از بورس برای رونق سرمایه گذاری اجرا شد

بسته حمایت از بورس برای رونق سرمایه گذاری اجرا شد