مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-02سياسي

مدیرکل ثبت و اسناد یزد: تعویض اسناد روستایی رایگان است


مدیرکل ثبت اسناد استان یزد بر لزوم تسریع در صدور اسناد بنیاد مسکن، روستایی و اراضی کشاورزی و برنامه ریزی جدی برای تسریع در صدور حدود دو هزار اراضی و املاک راه و شهرسازی در شهرستان بافق تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان اسناد و املاک استان، مهدی اقبال، با اشاره به سابقه اجرای کاداستر اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری و مفاد قانونی همچون برنامه هفتم توسعه بخش های شرعی و قانونی مبنی بر لزوم اجرای کامل این قانون است.

وی با اشاره به تأمین اعتبار برای تهیه نقشه در استان و شهرستان بافق افزود: اداره کل ثبت اسناد با تمام توان آماده صدور اسناد مالکیت کاداستری در تمامی حوزه های کشاورزی، روستایی، شهری و املاک دولتی و موقوفات است.

مدیرکل ثبت اسناد یزد با بیان این که تعویض اسناد روستایی با همکاری و مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رایگان است، تصریح کرد: در این بخش و همچنین مستندسازی اراضی زراعی و کشاورزی نیازمند همکاری بخشداری ها، شوراها و دهیاری ها برای ترغیب و تشویق مردم هستیم.

اقبال با تقدیر از اقدامات خوب مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی استان و بنیاد مسکن اظهار داشت: اقدامات حقوقی و ثبتی ما همواره در راستای کاهش پرونده های ورودی محاکم قضایی به ویژه پرونده های مرتبط با اراضی و املاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ثبت و اسناد یزد: تعویض اسناد روستایی رایگان است

مدیرکل ثبت و اسناد یزد: تعویض اسناد روستایی رایگان است