مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-01پزشكي

هشدار وزیر بهداشت؛ نباید بگذاریم محموله های ژنتیکی از ایران منتقل شود


نباید بگذاریم به راحتی محمول های ژنتیکی از ایران منتقل شود؛ زیرا ژن انسان در مقابله با بیماری ها نقش اساسی دارد و افزون بر آن اطلاعات ژنتیکی ایرانیان نباید مورد سوء استفاده دشمنان به ویژه رژیم غاصب صهیونیست قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،بهرام عین اللهی،وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروزه مهم ترین مساله ما در حوزه سلامت سبک زندگی است، زیرا علاوه بر نقش تعیین کننده ای که در سلامت جامعه دارد، مورد بیشترین حمله ها از سوی دشمن نیز هست.

وی با اشاره به اینکه همیشه گفته ایم پیشگیری بهتر از درمان است، افزود: دو رکن مهم استحکام جامعه سلامت و امنیت است که دشمن از طریق که از تکالیف ماست باید سبک زندگی سالم را دنبال کنیم؛ ضمن آن که سبک زندگی سالم پیشگیری از بیماری های روحی و بیماری های غیرواگیر را نیز شامل می شود.

وی با تاکید بر ضرورت تمرین سبک زندگی سالم از مدارس، اظهار داشت: انسان فقط نیازهای مادی ندارد بلکه نیازهای معنوی همچون ارتباط با خدا و سلامت معنوی از نیازهای اساسی اوست و باید با شناسایی به موقع تهدیدات، جامعه را در برابرآنها واکسینه کنیم.

مرجعیت علمی ایران درجنگ شیمیایی وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ایران در تاریخ جنگ های زیادی را تجربه کرده ولی در دفاع مقدس برای اولین بار جنگ شیمیایی را تجربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر بهداشت؛ نباید بگذاریم محموله های ژنتیکی از ایران منتقل شود

هشدار وزیر بهداشت؛ نباید بگذاریم محموله های ژنتیکی از ایران منتقل شود