مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-01سياسي

سه اقدام مهم کشوری برای بهبود فضای کسب و کار در کشور


سه ایده شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در خصوص آموزش در محیط واقعی کار، به کارگماری مقرری بگیران بیمه بیکاری و کاهش ورودی پرونده ها به مراجع اختلافات کارگر و کارفرما منشا تصویب سه اقدام مهم دولت برای بهبود فضای کسب و کار و اجرایی شدن آن در استانهای کشور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر لبافی اظهار کرد: سه ایده شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در خصوص آموزش در محیط واقعی کار، به کارگماری مقرری بگیران بیمه بیکاری و کاهش ورودی پرونده ها به مراجع اختلافات کارگر و کارفرما منشا تصویب سه اقدام مهم دولت برای بهبود فضای کسب و کار و اجرایی شدن آن در استانهای کشور شده است.

رییس دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی گفت: یکی از این طرحها آموزش در محیط واقعی کار بوده که پیش از این در قالب احیای طرح استاد – شاگردی از این استان به مرکز پیشنهاد و سپس با ابلاغ دولت در کل کشور اجرایی شد.

علی اکبر لبافی افزود: آن چه در این طرح مطرح شده، آن است که اگر برخی از بنگاه های اقتصادی و کسب و کارهای خرد و متوسط بخواهند نیروی مورد نیاز خود را آموزش دهند  بهتر است این آموزش از کف بازار اتفاق بیفتد و آن نیرو به صورت توافقی دستمزد دریافت کند و در مدتی که اداره کل فنی و حرفه ای برای انتقال آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه اقدام مهم کشوری برای بهبود فضای کسب و کار در کشور

سه اقدام مهم کشوری برای بهبود فضای کسب و کار در کشور