مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-01اقتصادي

10 میلیارد پوشاک قاچاق در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ هدایت بهرامی اظهار داشت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کنترل و رصد قاچاقچیان و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالای خارجی فاقد مدارک گمرکی به صورت غیر قانونی به انبار کالا در محدوده جنوب تهران، - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک انبار پوشاک قاچاق به ارزش 10 میلیارد در محدوده خیابان خزانه بخارایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ هدایت بهرامی اظهار داشت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کنترل و رصد قاچاقچیان و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالای خارجی فاقد مدارک گمرکی به صورت غیر قانونی به انبار کالا در محدوده جنوب تهران، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته ماموران موفق به شناسایی یک انبار حاوی پوشاک خارجی در محدوده خیابان خزانه بخارایی شدند و هویت مالک انبار را شناسایی کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مقادیر زیادی پوشاک خارجی فاقد مدارک قانونی از قبیل: کاپشن، بلوز و شلوار بچه گانه کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیارد پوشاک قاچاق در تهران

10 میلیارد پوشاک قاچاق در تهران