مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-01سياسي

همدان میزبان برگزاری کارگاه های غدیرشناسی


مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر از برگزاری کارگاه های غدیرشناسی در استان همدان در راستای جهاد تبیین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین ظریف منش صبح امروز در آیین اختتامیه راه روشن با محوریت تربیت در نهج البلاغه همدان را شهر جهاد و شهادت و پرچمدار امامت و ولایت دانست و اظهار کرد: جشنواره راه روشن دومین برنامه ای است که طی یک ماه اخیر بعد از مازندران با محتوای نهج البلاغه در همدان برگزار شد.

وی دغدغه همه نظام ها را بحث آینده عنوان کرد و گفت: بی تردید توجه به این مسائل انسان های صاحب فهم و درک و ایمان و کارآمدی می سازند.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه تصاحب اصلی در میزان تربیت و آماده سازی کادرهای اصلی است که جنگ امروز را ساخته است افزود: اگر می بینیم دنیای غرب مدت هاست برنامه ریزی کرده و تلاش خود را برای تمرکز بر فضای تربیتی بر مبنای محتوای اومانیستی و لیبرال دموکراسی گذاشته، برای تصاحب  آینده است.

وی با اشاره به تقابل و رویارویی دو تمدن اسلام و غرب گفت: مبارزه و تقابل برای آینده سازی بر اساس دو محور اساسی پیش می رود، محتوا و ابزار.

ظریف منش با بیان اینکه در حوزه ابزار علم و هنر را داریم و نظام های تربیتی تاکید کرد: هنر بهترین وسیله برای بیان مفاهیم اسلامی و انسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان میزبان برگزاری کارگاه های غدیرشناسی

همدان میزبان برگزاری کارگاه های غدیرشناسی