مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-01اجتماعي

مشارکت فرهنگی اجتماعی شفتی ها در «شنبه های محیط زیستی»


مسؤولان شفت با مشارکت بومیان و اهالی محلات طرحی را در جهت حفظ محیط زیست و پاک سازی جاده ها و راه های شهرستان در پیش گرفته اند که در صورت تداوم و همراهی دیگر دستگاه های متولی می تواند این شهرستان را در داشتن راه ها و جاده های پاک کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، حفاظت از محیط زیست، حفاظت از زندگی است .

این شعار یعنی همه ما در برابر زمین و جو آن مسئولیم و باید در حفظ و حراست از آن بکوشیم اما گاها مشاهده می شود در برخی مناطق این شعار خیلی جدی گرفته نشده و بعضاً در جهت آلوده سازی محیط زیست نیز عمل می شود.

جاده ها و حاشیه آن ازجمله مناظری هستند که چشم ها با آلودگی های زیست محیطی آن آشنا هستند؛ از ریختن نخاله و ضایعات ساختمانی تا پلاستیک و بطری های باقی مانده در طبیعت که همگی موجب تنش بصری در طبیعت و آسیب واردکردن به آن ها می شود.

  گیلان با طبیعتی چشم نواز و بی نظیر در کشور، ازجمله مناطقی است که آلودگی های زیست محیطی آن بسیار به چشم می خورد و این آلودگی ها و ناجوانمردی ها علیه طبیعت در سطح جاده ها و راه های استان مشهود است.

  ریختن نخاله و ضایعات ساختمانی در حاشیه راه از یک سو و پرت کردن زباله توسط سرنشینان خودروهای سواری از سوی دیگر به اطراف جاده ها یکی از عادات زشت و گاه خطرناک محسوب می شود که این فرهنگ غلط رفتاری علاوه بر آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت فرهنگی اجتماعی شفتی ها در «شنبه های محیط زیستی»

مشارکت فرهنگی اجتماعی شفتی ها در «شنبه های محیط زیستی»