مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 21:302022-10-31بين الملل

ایران 10 شخص و 4 نهاد آمریکایی را تحریم کرد


وزارت امور خارجه ایران 10 شخص و چهار نهاد آمریکایی از جمله فرمانده سنتکام و معاونش، سازمان سیا، بنیاد اتحاد علیه ایران هسته ای و گارد ملی آمریکا را تحریم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (دوشنبه) نهم آبان ماه در بیانیه ای از تحریم تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی خبر داد.

پیش از این ناصر کنعانی اعلام کرده بود که بزودی اشخاص و نهادهای آمریکایی و کانادیی تحریم خواهند شد.

در این بیانیه آمده است: در منطقه) مصوب 22 مرداد 1396، اشخاص و نهادهای زیر را به استناد مواد 4 و 5 قانون فوق الذکر و به دلایل ارتکاب فعالیت های ضد حقوق بشری، دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران، ترویج خشونت و اغتشاش در ایران، تحریک و تشویق اقدامات تروریستی، مقابله با تلاش ها و فعالیت های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و در نهایت افزایش فشار بر ملت ایران که مصداق تروریسم اقتصادی است، تحت تحریم قرار می دهد.

  اشخاص حقیقی که در فهرست تحریم های ایران قرار گرفته اند شامل: 1- مایکل کوریلا فرمانده ستاد فرماندهی ارتش آمریکا در منطقه (سنتکام) 2- گریگوری گیلوت معاون فرمانده سنتکام 3- اسکات دسورمیکس فرمانده پایگاه هوایی آمریکا در اربیل عراق 4- خوآن زاراته رییس مرکز قدرت مالی و اقتصادی در بنیاد دفاع از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران 10 شخص و 4 نهاد آمریکایی را تحریم کرد

ایران 10 شخص و 4 نهاد آمریکایی را تحریم کرد