مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 20:202022-10-31ورزشي

درخواست گستاخانه اوکراین ازفیفا برای حذف ایران از جام 2022 قطر


اگر قرار باشد هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس سرنوشت تورنمنت های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته های پوچ می دهد.

- اوکراین سیاست را کاملا در فوتبال و ورزش دنیا دخیل کرده است و بعداز حذف روسیه از مقدماتی جام جهانی قطر، حالا یک گام فراتر گذاشته و خواهان حذف تیم ملی ایران از دور نهایی مسابقات شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ اسکای اسپورت در گزارشی مدعی شد که کشور اوکراین رسما خواستار حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2022 شده و این درخواست را برای فیفا ارسال کرده است!اوکراین چندی است که با طرح ادعاهایی نظامی علیه ایران، خواهان تحریم ایران در سازمان ملل و اتحادیه اروپا شده است و حالا که می بیند در فضای بین المللی درخواست های نظامی اش خریدار دارد، سراغ تعیین تکلیف برای فیفا رفته است.

مشخص نیست اگر قرار باشد هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس سرنوشت تورنمنت های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی فوتبال مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته های پوچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست گستاخانه اوکراین ازفیفا برای حذف ایران از جام 2022 قطر

درخواست گستاخانه اوکراین ازفیفا برای حذف ایران از جام 2022 قطر