مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 19:502022-10-31ورزشي

درخواست گستاخانه اوکراین ازفیفا برای حذف ایران


اوکراین سیاست را کاملا در فوتبال و ورزش دنیا دخیل کرده است و بعداز حذف روسیه از مقدماتی جام جهانی قطر، حالا یک گام فراتر گذاشته و خواهان حذف تیم ملی ایران از دور نهایی مسابقات شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ اسکای اسپورت در گزارشی مدعی شد که کشور اوکراین رسما خواستار حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2022 شده و این درخواست را برای فیفا ارسال کرده است!اوکراین چندی است که با طرح ادعاهایی نظامی علیه ایران، خواهان تحریم ایران در سازمان ملل و اتحادیه اروپا شده است و حالا که می بیند در فضای بین المللی درخواست های نظامی اش خریدار دارد، سراغ تعیین تکلیف برای فیفا رفته است.

اوکراین در مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا به پلی آف راه یافت اما به بهانه حمله نظامی روسیه، در این مرحله از بازی حذفی مقابل این تیم انصراف داد و سپس با فشار سیاسی به یوفا ، موفق شد بدون برگزاری مسابقه ، برنده باشد و به مصاف ولز برود که در آن مسابقه بازنده شد و به جام جهانی راه پیدا نکرد.

حالا با تحرکات سیاسی عجیب اخیر، این کشور به سراغ ادعاهایی رفته که نیازمند اثبات حقوقی در محافل جهانی دارد و به این سادگی ها قابل پذیرش نیست.

فیفا که گفته می شد تا هفته قبل نامه هایی از برخی چهره های ایرانی برای حذف تیم ملی کشورمان دریافت کرده ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست گستاخانه اوکراین ازفیفا برای حذف ایران

درخواست گستاخانه اوکراین ازفیفا برای حذف ایران