مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 19:102022-10-31سياسي

نماینده مجلس: اگر موشک نداشته باشیم، نه تولیدی خواهیم داشت، نه تحصیلی و نه آسایشی


قوه قضاییه نباید با دستگیر شدگان مدارا کند و مماشات مصلحت نیست و باید با قدرت برخورد شود و همه مردم و مسئولان دارای بصیرت و درایت باشند.

- سیدرضا تقوی: قوه قضاییه نباید با دستگیر شدگان مدارا کند و مماشات مصلحت نیست و باید با قدرت برخورد شود و همه مردم و مسئولان دارای بصیرت و درایت باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در جنگ ادراکی، شناختی، فرهنگی و ترکیبی خود با دروغ پراکنی، فکر و ذهن مردم و جوانان کشور را نشانه گرفته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا،  سیدرضا تقوی روز دوشنبه در جمع طلاب و روحانیون یزد افزود: جنگ فرهنگی، روانی و تبلیغاتی جزو برنامه های محوری دشمن برای تضعیف اعتقادات و ضربه زدن به ارزش های دینی و انقلابی است.

  وی با بیان اینکه جنگ امروز ما یک جنگ تمام عیار فرهنگی است که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با دروغ پراکنی ذهن مردم را در اختیار می گیرند تا به اهداف خود برسند اظهار کرد: باید نهادهای فرهنگی، دینی و آموزشی رسالت خطیر خود را برای خنثی کردن توطئه ها انجام دهند.

  عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در موضوع مهم و راهبردی جهاد تبیین همه مردم و مسئولان به خصوص نهادهای فرهنگی با قوت و قدرت عمل کنند و هم دستاوردهای ارزشمند نظام و انقلاب را بگویند و همچنین مردم را از توطئه های دشمنان آگاه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: اگر موشک نداشته باشیم، نه تولیدی خواهیم داشت، نه تحصیلی و نه آسایشی

نماینده مجلس: اگر موشک نداشته باشیم، نه تولیدی خواهیم داشت، نه تحصیلی و نه آسایشی