مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 14:052022-10-31سياسي

لزوم توجه ویژه به جهاد تبیین/ برگزاری یادواره 60 شهید دانش آموز کوهبنان


فرماندار کوهبنان به جهاد تبیین اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت آن، گفت: ما در جنگ با دشمنان قرار داریم و باید نسبت به این تاکید مقام معظم رهبری حساس تر باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، فرماندار کوهبنان در هفدهمین یادواره 60 شهید دانش آموز این شهرستان اظهار داشت: با تمام وجود حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز را محکوم می کنیم، اقدام ناجوانمردانه ای بود که توسط افراد جانی صورت گرفت و در پی آن افراد بی گناه بویژه سه دانش آموز به شهادت رسیدند.

مجید توکلی خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان بدانند  روح شهادت، ایثارگری و شهامت در جامعه ما حکمفرما است، اجازه نمی دهیم دشمن در کشور ما به اهداف شوم خود دست یابد.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب وارد میدان شدند و با تمام وجود در برابر دشمنان مقاومت کردند، گفت: شهیدان در وصیت نامه خود بر دفاع از  ولایت و رهبری، رعایت حجاب و عفاف و حفظ وحدت و همدلی تاکید کرده اند.

فرماندار کوهبنان به جهاد تبیین اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت آن، عنوان داشت: امروز هم ما در جنگ با دشمنان قرار داریم و باید نسبت به این تاکید مقام معظم رهبری حساس تر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه ویژه به جهاد تبیین/ برگزاری یادواره 60 شهید دانش آموز کوهبنان

لزوم توجه ویژه به جهاد تبیین/ برگزاری یادواره 60 شهید دانش آموز کوهبنان