مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 11:452022-10-31سياسي

اقشار مختلف جامعه با جنگ شناختی و هیبریدی از سوی دشمنان درگیر هستند


جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کشور ما در موقعیت بسیار حساس ژئوپلیتیکی و در منطقه ای منحصربه فرد قرار گرفته و اقشار مختلف جامعه ما امروز به نوعی با جنگ شناختی و هیبریدی ایجاد شده از سوی دشمنان درگیر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان جهانی را تحت الشعاع قرار دارد؛ از این رو توطئه ها و فتنه ها در طول گذار از چهار دهه از انقلاب اسلامی شکل گرفت و در مقاطعی شدت یافت.

وی ادامه داد: توطئه استکبار جهانی ملت ایران در دهه اول انقلاب با جنگ تحمیلی مواجه کرد و دهه دوم انقلاب نیز ایجاد وضعیت چند قطبی در کشور مواجه شدیم و دهه سوم نیز دشمن با رمز تقلب در انتخابات به دنبال مهار و توقف حرکت تمدن سازی انقلاب اسلامی بود.

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: استکبارجهانی در دهه چهارم انقلاب با بستر فناوری تحولات زیادی در تهدیدات ایجاد کرد که امروز در پی آن با تهدیدات هیبریدی و شناختی مواجه هستیم.

با روی کارآمدن دولت جدید شتاب پیشرفت در کشور آغاز شد و به تبع آن امید در میان مردم زنده شد، جراحی اقتصادی صورت گرفت و راه روشنی بین مردم باز شد و مطابق با منطق سیاست های بین المللی و جهانی و منطقه ای کشور ما در سازمان های مهمی عضو شد و به عنوان یک کنشگر اثرگذار در معادلات و مجامع بین المللی نقش آفرین گردید که این خوشایند دشمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقشار مختلف جامعه با جنگ شناختی و هیبریدی از سوی دشمنان درگیر هستند

اقشار مختلف جامعه با جنگ شناختی و هیبریدی از سوی دشمنان درگیر هستند