مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 10:252022-10-31اقتصادي

6.5 میلیارد دلار قرارداد با روس ها امضا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران در برنامه ثریا در شبکه یک با اشاره به ظرفیت های همکاری ایران و روسیه عنوان کرد: - معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به فرصت تبدیل ایران به هاب گازی منطقه گفت: سناریوی ایران برای تجارت گاز با روسیه، خرید گاز از این کشور و سپس صادرات گاز خودمان به کشور های همسایه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران در برنامه ثریا در شبکه یک با اشاره به ظرفیت های همکاری ایران و روسیه عنوان کرد: حدود 6.

5 میلیارد دلار از تفاهم نامه با شرکت گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده است.

انشاالله که مابقی تفاهم نامه ها که به ارزش 40 میلیارد دلار است در یک ماه آینده به قرارداد تبدیل می شود و مذاکرات آن در حال انجام است.

وی اظهار داشت: در سفر قبلی وزیر نفت به روسیه در کمیسیون مشترک درباره سوآپ نفت و فرآورده نفتی روسیه بحث شد و طی چند روز آینده درباره اعداد و ارقام آن توافق می شود.

صفری افزود: قرارداد سوآپ گاز روسیه هم در حال نهایی شدن است و تنها مشکل این قرارداد که به تعویق افتاد کشور واسطی بود که قرار بود گاز روسیه از آنجا به ایران سوآپ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6.5 میلیارد دلار قرارداد با روس ها امضا شد

6.5 میلیارد دلار قرارداد با روس ها امضا شد