مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 09:102022-10-31فرهنگي

اسناد منتشر نشده از سفارت آمریکا آماده پخش از تلویزیون


مجموعه مستند 7 قسمتی «اینجا سفارت نیست» به کارگردانی مهدی نقویان، روایتی متفاوت از لانه جاسوسی از دل اسنادی است که منتشر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجموعه و جلال غفاری دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در شبکه افق برگزار شد.

محمدحسن قدیری ابیانه فعال سیاسی که در این نشست حضور داشت با ذکر این نکته که درست است که اسم مستند اینجا سفارت نیست انتخاب شده، اما به واقع قبل از انقلاب هم سفارت نبود و پایگاهی برای حکومت بر ایران بود؛ اسنادی هم که در این سفارت پیدا شده کاملاً محرمانه و سری بوده و ای کاش این اسناد به نحوی به دست دانشگاه های دنیا می رسید.

قدیری ابیانه با بیان این نکته که رهبری تاکید داشتند که این اسناد حتی در کتاب های درسی منتشر شود، افزود: ساخت این مستندها به بیان این واقعیت که آمریکا در کشورهای دیگر چگونه حکمرانی می کرده، کمک می کند.

البته که برخی از این اسناد به دست آمریکایی ها کاملاً جعلی تهیه شده تا کشورها را برای نیل به اهداف خودشان سوق دهند.

صادق یزدانی، مدیر شبکه افق در ابتدای این نشست با بیان اینکه 13 آبان در تاریخ کشور ما یادآور سه حادثه مهم تبعید امام به ترکیه، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی است، گفت: بیان حقایق و ناگفته های وقایع انقلاب اسلامی از ماموریت های اصلی شبکه افق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد منتشر نشده از سفارت آمریکا آماده پخش از تلویزیون

اسناد منتشر نشده از سفارت آمریکا آماده پخش از تلویزیون