مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 08:152022-10-31اجتماعي

ارائه خدمات آموزشی به 1400 دانش آموز استثنایی در کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان گفت: 522 نفر از عوامل اجرایی در 74 مدرسه مستقل و ضمیمه شهری و روستایی به بیش از یک هزار و 400 دانش آموز با نیاز ویژه در کردستان خدمات آموزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، طالب محمدی در جلسه تخصصی مدیران مدارس استثنایی و مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری که در بستر شبکه آموزشی شاد برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت حرفه ای در مدارس استثنایی بیش از دانش، مهارت و فنون، نیازمند روابط انسانی، عاطفی و معنوی است.

وی تصریح کرد: 522 نفر از عوامل اجرایی در 74 مدرسه مستقل و ضمیمه شهری و روستایی به بیش از یک هزار و 400 دانش آموز با نیاز ویژه در کردستان خدمات آموزشی، پرورشی، حمایتی و توانبخشی ارائه می دهند.

رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان به برنامه ریزی در راستای بهره گیری از همه ارکان مدرسه از جمله گروه های آموزشی، انجمن اولیا ومربیان، شورای دبیران، شورای مدرسه و آموزشی سفارش کرد وگفت: توجه به آموزش و پرورش استثنایی ضرورتی انکارناپذیر در راستای تحقق عدالت آموزشی است.

محمدی اظهار داشت: مدرسه محور اصلی و جلوه عینی نظام تعلیم و تربیت است و توفیق خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه را رحمت الهی دانست که شامل حال افرادی خاص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات آموزشی به 1400 دانش آموز استثنایی در کردستان

ارائه خدمات آموزشی به 1400 دانش آموز استثنایی در کردستان