مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 21:352022-10-30سياسي

دشمن با جنگ شناختی و موشک های مجازی علیه کشور وارد شده است


یک فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ شناختی یکی از جنگ‎های نوین و مجازی دشمن است که با شیوه‎های مختلف می خواهد ذهن مردم را مدیریت کند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سالار آبنوش امشب در اجتماع بزرگ مردم انقلابی شهر مریانج در پی محکومیت اغتشاشات اخیر، با اشاره به مسائل پیش آمده اخیر در کشور، اظهار کرد: تعداد افرادی که به خیابان آمدند و امنیت عمومی جامعه را دچار خدشه کردند اصلاً قبال قیاس با مدافعان نظام و کشور نیست.

وی با بیان اینکه همین افراد نیز دو دسته هستند گفت: عده بسیار کمی که با برنامه آمدند، اجیر شدند، آموزش و امکانات لازم را داشتند که تکلیفشان مشخص است اما یک عده نیز فریب بازی رسانه ای دشمن را خوردند که قضیه آنها فرق دارد.

جانشین اسبق قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه ما از پیروزی انقلاب اسلامی با دسته اول مواجه بوده و هستیم گفت: این تعداد خاص همواره معاند انقلاب بودند و دشمن کشور ما هستند.

وی با بیان اینکه در 27 بهمن 57 پادگان مهاباد توسط حزب کومله سقوط کرد این در حالی است که انقلاب ما بیش از پنج روز نبود که پیروز شده بود گفت: در شرایطی که انقلاب هنوز خودش را پیدا نکرده بود، به ما حمله کردند، نمی دانیم این انقلاب نوپا چه ضرر و خطری داشت که به آن حمله کردند؟ آبنوش در خصوص جوانانی که فریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با جنگ شناختی و موشک های مجازی علیه کشور وارد شده است

دشمن با جنگ شناختی و موشک های مجازی علیه کشور وارد شده است