مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 10:552022-10-30حوادث

انهدام یک باند سلاح حین ورود به کشور


مرزبانان توانستند یک باند سلاح و مهمات را حین ورود به خاک کشور شناسایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هوشیار هنگ مرزی قصرشیرین با انجام گشت و کمین هدفمند و با استفاده از تجهیزات اپتیکی در نوار مرزی، توانستند یک باند سلاح و مهمات را حین ورود به خاک کشور شناسایی کنند.

وی افزود: مرزبانان در عملیاتی مقتدرانه و با استفاده از چتر اطلاعاتی 38 قبضه سلاح جنگی کلت، 76 تیغه خشاب مربوطه، یک قبضه شمشیر و یک عدد سر نیزه سلاح کلاشینکف را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر شدند، اظهار کرد: از قاچاقچیان دو دستگاه خودرو که قصد جا به جایی سلاح ها را با آنها داشتند نیز توقیف شده است.

سردار گودرزی همچنین از موفقیت مرزبانان هنگ مرزی دهلران در کشف سلاح و مهمات جنگی خبر داد و گفت: مرزبانان هنگ مرزی دهلران با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف و تسلط اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر قاچاق سلاح جنگی به داخل کشور مطلع شدند و بلافاصله با تشدید اقدامات کنترلی توانستند ضمن ناکام کردن قاچاقچیان، 5 قبضه سلاح جنگی از نوع کلاشینکف و کلت به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه را از آنان کشف کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام یک باند سلاح حین ورود به کشور

انهدام یک باند سلاح حین ورود به کشور