مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 10:152022-10-30سياسي

همکاری میان بسیج رسانه و دستگاه قضایی کرمان تقویت می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان گفت: مدیران اگر میدان را به درستی نشناسند، به خطا می روند و یکی از راه های شناخت صحیح میدان، همکاری با بسیج رسانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، دادستان عمومی و انقلاب کرمان در دیدار با اعضای است و نیروی میدانی آنها نیز داعش است.

بخشی به جایگاه بسیج از جمله بسیج رسانه در جامعه اشاره کرد و عنوان داشت: مدیران اگر میدان را به درستی نشناسند،  به خطا می روند و یکی از راه های شناخت صحیح میدان ، همکاری با بسیج رسانه است.

دادستان کرمان بر همکاری بسیج رسانه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز تاکید کرد و گفت:  توسعه آگاهی های حقوقی مردم از تشکیل پرونده ها جلوگیری می کند.

بخشی به انعکاس تلاش ها و خدمات دستگاه قضایی پرداخت و ابراز داشت: مردم باید بدانند که دستگاه قضایی علی رغم حجم بالای وارده و کمبود نیروی انسانی و امکانات، به شکل جهادی به مطالبات مردم رسیدگی می کند.

وی با تاکید بر این مطلب که اکثر مسوولان خادم و پاک دست هستند، تاکید کرد: القاء ذهنیت منفی در خصوص مدیران پاکدست و خدمتگزاران نظام به جامعه، بازی در زمین دشمن است که موجب ضربه زدن به اعتماد عمومی جامعه می شود.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمان نیز ضمن اشاره به فعالیت بالغ بر 360 رسانه در استان کرمان گفت: همواره همراهی، همدلی و همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری میان بسیج رسانه و دستگاه قضایی کرمان تقویت می شود

همکاری میان بسیج رسانه و دستگاه قضایی کرمان تقویت می شود