مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 10:002022-10-30بين الملل

عربستان وضعیت حج تمتع آینده را بررسی می کند


با وجود درخواست برخی کشورها برای مشخص شدن وضعیت حج تمتع آینده، هنوز سعودی ها تفاهم نامه حج را با هیچ کشوری امضا نکرده اند.

البته قرار است در روزهای آینده مسؤولان حج عربستان در جلساتی درباره حج 1444 تصمیم گیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با وجود اینکه هر ساله قبل از شیوع کرونا در این ایام سعودی ها از کشورهای مختلف برای امضای تفاهم نامه حج تمتع با کشورهای مختلف جلساتی را برگزار می کردند و نمایندگان کشورهای مختلف نیز در این کشور حضور می یافتند، اما همچنان خبری از امضای تفاهم نامه حج با هیچ کشوری نیست.

وضعیت حج آینده در عربستان بررسی می شود این امر در حالی است که مسؤولان حج و متولیان حرمین شریفین در هفته های گذشته با مقامات کشورهای مختلف دیدار داشتند، اما درباره حج تمتع 1444 (1402 شمسی) موضوعی مطرح نکردند.

با این وجود، پس از درخواست برخی از کشورها برای مشخص شدن وضعیت حج تمتع، سعودی ها قرار است در روزهای آینده جلساتی به این منظور برگزار کرده و درباره نحوه برپایی حج تمتع تصمیم گیری کنند.

وضعیت حج به حالت قبل از کرونا بازمی گردد؟ به گفته یک منبع مطلع، با توجه به افزایش تعداد عمره گزاران در روزهای اخیر، در صورتی که مشکلی ایجاد نشود، وضعیت حج تمتع به حالت قبل از کرونا بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان وضعیت حج تمتع آینده را بررسی می کند

عربستان وضعیت حج تمتع آینده را بررسی می کند