مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 19:252022-10-29اقتصادي

کشف کلاهبرداری 85 میلیاردی در قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف یک فقره پرونده تقلب و کلاهبرداری به ارزش 85 میلیارد ریال و دستگیری 2 متهم این پرونده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در راستای مقابله با جرائم اقتصادی و در پی کسب اخبار و اطلاعات از منابع خبری مبنی بر اینکه افرادی در انجام معاملات با یکی از سازمان های دولتی اقدام به تقلب و کلاهبرداری در معامله و خرید کرده اند، لذا بررسی موضوع در دستور کار و ادعای گشایش اعتبار اسنادی و دریافت LC ، اقدام به فریب سازمان مورد نظر کرده و با ارائه چک های بلامحل اقدام به خرید کالا کرده اند.

    فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه کارشناسان مربوطه مقدار خسارات وارده را مبلغ 85 میلیارد ریال اعلام کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه 2 متهم شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

    سردار ابراهیمی در پایان از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب جرائم اقتصادی، احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کلاهبرداری 85 میلیاردی در قزوین

کشف کلاهبرداری 85 میلیاردی در قزوین