مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 17:052022-10-29بين الملل

سفر فرمانده نیروی هوایی سنتکام به اسراییل


رسانه های اسراییل اعلام کردند که «آلکسوس گرینکویچ» فرمانده بخش نیروی هوایی سنتکام برای نخستین بار به اسراییل سفر و با مقامات رژیم اسراییل دیدار و گفت وگو کرد.

- رسانه های اسراییل اعلام کردند که آلکسوس گرینکویچ فرمانده بخش نیروی هوایی سنتکام برای نخستین بار به اسراییل سفر و با مقامات رژیم اسراییل دیدار و گفت وگو کرد.

  رسانه های اسراییلی از سفر فرمانده بخش نیروی هوایی فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه و شمال آفریقا موسوم به سنتکام به اسراییل برای نخستین بار و دیدارش با مقامات این رژیم خبر دادند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رسانه های اسراییل اعلام کردند که آلکسوس گرینکویچ فرمانده بخش نیروی هوایی سنتکام برای نخستین بار به اسراییل سفر و با مقامات رژیم اسراییل دیدار و گفت وگو کرد.

     بر پایه این گزارش، گرینکویج در جریان این سفر از یگان راه اندازی سامانه پدافند موشکی آرو 3 در نیروی هوایی ارتش اسراییل بازدید کرد.

     سخنگوی ارتش اسراییل در این باره گفت که این سفر دو روزه در چارچوب بخشی از همکاری گسترده میان نیروی هوایی اسراییل و آمریکا بود.

    رسانه های اسراییل همچنین گزارش دادند که آلکسوس گرینکویچ همچنین از پایگاه هوایی نیفاتیم و چند پایگاه هوایی دیگر در اراضی اشغالی بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر فرمانده نیروی هوایی سنتکام به اسراییل

سفر فرمانده نیروی هوایی سنتکام به اسراییل