مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 15:252022-10-29اقتصادي

سازمان امور مالیاتی: برای مالکان 515 هزار خانه خالی پیامک ارسال شده


این سامانه دارای قابلیت هایی از قبیل نمایش املاک مشمول موردی به تفکیک ملک و مالیات متعلقه، امکان چاپ قبض و پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک ملی ایران و واریز مستقیم مالیات به شماره حساب اداره کل ذی ربط و همچنین امکان ثبت اعتراض موردی مالیاتی است.

- معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی 515 هزار و 500 خانه خالی از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افشین خدامرادی با اشاره به اینکه تمامی خدمات مالیاتی این سازمان از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی به نشانی قابل انجام است، اظهار کرد: مشمولان مالیات خانه های خالی و مالیات خودروها و خانه های لوکس، برای صدور قبض و پرداخت آنلاین مالیات به این سامانه مراجعه کنند.

  وی افزود: سامانه مالیات بر خانه های خالی باهدف ارزش گذاری و محاسبه مالیات واحدهای مسکونی خالی موضوع ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم، طراحی، توسعه و از دی ماه سال 1400 به عنوان بخشی از درگاه ملی خدمات الکترونیک راه اندازی شد.

  معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مودیان مالیاتی می توانند با مراجعه به قسمت واحدهای مسکونی خالی از سکنه این سامانه، علاوه بر مشاهده لیست املاک مشمول خود، نسبت به محاسبات مربوط، واکنش لازم را ثبت کرده و در صورت نیاز نسبت به صدور قبض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان امور مالیاتی: برای مالکان 515 هزار خانه خالی پیامک ارسال شده

سازمان امور مالیاتی: برای مالکان 515 هزار خانه خالی پیامک ارسال شده